janegilv

onsdag, januar 17, 2007

Igår gjennomførte meg og christian vår første eksemplar av lekseklubben, eg fikk gjort noe fysikk, og christian arbeidet med ett eller annet annet. Siden det ble litt utpå kvelden, overnattet like så godt Christian, dette førte til at vi begge rakk skolen i god tid, og jeg sitter faktisk på skolen, før skoletid og har tid til å skrive sånne ting som dette. Vi har som en plan å gjennomføre vår lekseklubb på tirsdagene, så hvis noen føler trangen til å være med på vårt noe tvilsomme prosjekt, er det bare å ta kontakt...

3 Comments:

  • Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen:
    Jeg blir gjerne med!

    By Blogger Sturla, at 9:03 p.m.  

  • sorry sturla, skal prøve å huske på deg neste gang vi fatter tiltak...

    By Blogger Jan Egil, at 7:20 p.m.  

  • hehe.. kult initativ då!
    e jo nesten for godt til å være sant at du faktisk rakk skolen. dokkar pleier jo å være meg noen gode "døgn-enikter";)

    By Anonymous Anonym, at 6:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home