janegilv

mandag, oktober 09, 2006

Nå virker du ganske død
enkelt og rett på sak, ganske død.
Jeg ser deg og mine øyne blir rød
plutselig ser jeg deg ikke lenger,
og jeg finner ut at i mitt øye står mine negler.

Lider ikke i det hele tatt,
derfor pynter jeg meg med min peneste flosshatt.
jeg tar på mine svarte sokker,
men fant visst bare en, pokker

her ser du meg så pen
i den stunden jeg klatrer ut på en liten gren

knekk

jeg faller til bakken,
nå er det ikke lenger kun fra mine øyne det pipler ut røde tårer
det blir svart, og lyst, igjen. nå er jeg omgitt av 14 bårer

på siden av meg ligger en gammel mann
det ser ut som om arbeidet allerede er gjort av tidens tann
han har rynker og grått hår
hver gang han reiser seg og går
strømmer en gul væske nedover hans slappe lår

ÆSJ

2 Comments:

  • Æsj! ... heheh

    By Anonymous Anonym, at 5:02 p.m.  

  • HEHEHEHE. Den var skikkelig ekkel :D

    By Anonymous Anonym, at 3:06 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home