janegilv

lørdag, august 05, 2006

Jeje, en ny dag var godt, og et nytt egg var kokt til bruk som kveldsmat. Blir nesten en rutine snart.

Idag har jeg vært på kyrkjetangen (strand), hvor vi bada og grilla. Vannet var ikke så varmt idag som det har vært tidligere, men dette er kanskje bare et lite lokalt fenomen, ettersom jeg ikke har vært akkurat der og bada så mye tidligere i år.

I dag kom det en mann på døren, og jeg fikk et nytt batteri til macbook pro maskinen min, apple har nemlig tilbakekallt en hvis serie batteri, og man sier vel aldri nei takk til å få byttet ut en brukt ting med en ny.

Når jeg nå legger meg, tenker jeg at det er tidlig. Har ikke en heilt sunn døgnrytme om dagene, men det ser ut som den er sakte men sikkert på vei mot normalen.

Imorgen tenkte jeg å få ryddet litt opp i leiligheten, slik at det blir litt mer hyggelig å ferdes i hjemtraktene mine, etter dette skal vi samles en gjeng og se Ungfila live lovsangskonserten som går på TV2 klokken 19.00. Anbefaler alle denne, var der selv, og de var meget flinke, Blir vel første lovsangskonsert som vises på norsk riksdekkende tv, så langt jeg vet iallefall. Får vel gi en liten applaus til ungfila.

Da kaller sengen, og jeg kommer til å stupe nedi, som en fugl som ikke kan fly, men allikevel prøver seg på et hopp ut av rede, faller PANG i bakken, og der lå dem da.

zzz... ZZZ... zzz...