janegilv

tirsdag, april 18, 2006

Da kan endelig si at jeg er tilbake til det gøyeste livet man kan tenke seg, eller ikke.

Har nettopp hatt en 12 dagers lang perm, det har vært helt fantastisk. I løpet av denne permen har eg ikje gjort så veldig masse fornuftige ting, men ein del grunnleggende nødvendigheter har allikevel vært på sin plass. Jeg har nemlig klart å gjøre alt det man skal gjøre i en ferie. Vært med venner, familie, slappet av, hatt det gøy. Ja det finnes ikke ord.

Som sagt har jeg ikke gjort så mye, har for det meste vært hjemme og ute med folk. Men i helgen besøkte meg, ruben og shelton renate på halsnøy. Makan til deilig liv finne du ikje om du går heilt inn for å leita itte det ein gång.

Hehe, men man kan og se dette fra andre sider, denne overdådige luksusen har faktisk sine baksider, for når man får se livets positive sider, står kanskje noen av de negative klar til å avdukes. Plutselig begynte det å lyse røde lamper i hodet, som selvfølgelig kom når man begynte å tenke på at nå er det bare noen få dager til man må tilbake. Til alle dere sivilister. Dere har en fin hverdag å bry dere om. Heldigvis er det nå bare maks 3 måneder til eg tar plass i det sivile liv med dere igjen. En ting vi alle her i leiren gleder oss til. Ville iallefall vært veldig rart om man fant noen unntak.

Men nå må jeg desverre si god natt folkens, er ikke helt uthvilt etter gårsdagens døgnrytme. Nå har jeg suttet og frustrert meg over alle disse valgene man må ta i livet, skole og sånt. Men me får bare la det gå sin gang.

God natt og lykke til i livene alle dere fortapte sjeler som leser her inne.

HEHE