janegilv

torsdag, august 31, 2006

jaja, etter et hett tips fra renate, fant eg ut at ingen av kommentarene deres kom opp. Eg hadde satt på et eller annet greier, menmen, de kom vel fram nå. Gleder meg allerede til å se hva folk har skrevet.

Mens jeg var igang med bloggen kan jeg likesågodt skrive et lite innlegg her. Jeg har jo begynt på skolen, og det er gøy. Går på kommunikasjonsteknologi på Høyskolen i Bergen. Her har jeg 3-4 fag, et som jeg ikke helt vet hva heter, men jeg kaller det bare kommunikasjonsteknologi eller konvergente nett. Det er på en måte om telefonnett, mobilnett, internett og endel sånne ting. Utenom det har jeg digital- og analogelektronikk, dette sier seg vel mye selv. Og det siste faget jeg har er mattematikk. Det er ganske deilig å slippe og ha masse historie og ting som ikke interesserer i det hele tatt. Man er faktisk ikke nødt til å komme til timene, og ingenting er sånn press som det var på videregående og andre lignende skoler. Lærerne trenger ikke få folk til å være stille, blir ikke sinte om noen ikke følger helt med i timen osv. Det er egentlig ganske deilig.

Ellers går livet sitt gang, jeg er jo ferdig i militæret, dette har vært så deilig at eg (nesten) har klart å gjemme vekk min militære "kariere". Fangenskapet er over og jeg er fri.

Siden sist post har vi mikset litt på opptaket, det ligger ute på www.rubensolvang.com, det kunne nok vært bedre, men det var ikke alt vi hadde mulighet til å gjøre så mye med, men det er nå helt ok.

Kjøpte meg ny kalkulator idag forresten, ganske stilige greier. Kan koble den til pcen, spille på den og greier. jaja, nå er det vel snart leggetid. Har egentlig fri imorgå, men tenkte at eg skulle stå litt tidlig opp og bruke dagen på skolejobbing, har noen innleveringer til neste uke. Like greit å bli ferdig med det.

Natta folkens

2 Comments:

  • gøy å lese det du skriver:)
    hilsen cecilie!!

    www.frusmids.piczo.com

    By Anonymous Anonym, at 8:34 p.m.  

  • Kan du spille WoW på kalkissen? :p

    By Anonymous Anonym, at 11:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home