janegilv

tirsdag, januar 09, 2007

Yeahyeah, det tar ikke lange tiden etter at skoleåret har begynt, før apple nok en gang klarer å sette prikken over i-en på tilværelsen. Idag kom Chris på besøk til meg, vi skulle ivrig følge med på keynoten til Steve Jobs, sjefen i Apple. Det tok ikke lang tid før han introduserte iPhone, som han brukte resten av keynoten til å snakke om. Dette må bare være verdens råeste telefon, så får vi bare håpe på at den ikke blir for dyr. Hele greia er bare en stor touchscreen. Det er visstnok over 200 nye patenter som er tatt i bruk. Dette var gøy

Ellers idag har jeg fått oppgradert mine gamle shure e2c, (som ble ødelagte, slik at jeg fikk nye på garantien), til de nyere, og betraktelig dyrere e4c. Har ikke fått hørt så masse på de enda, men gleder meg. Det venstre øret mitt har forresten vært pottetett i over en uke. Det var litt gugg inni der når vi var på fjellet, og når vi kom tilbake forble det bare atter tett, jeg tar imot tips med glede. Har jo nesten ikke hørsel igjen.

Ellers har jeg jo sikkert som alle andre som studerer, planlagt å være veldig flink til å jobbe med studiene hjemme (har på en måte litt å leve opp til). Så jeg får begynne bra, og håpe på at eg klarer å strukturere meg, hvis ikke får dere komme med pisken. Kanskje jeg skulle startet en lekseklubb hjemme hos meg, er så kjedelig å sitte på skolen, i noen sterile klasserom dagen lang...

Sove i tide er og en ting eg skal bli flinkere til, så, god natt folks...

2 Comments:

  • Lekseklubb?
    Jeg er med - trenger det selv...

    By Blogger Sturla, at 10:10 p.m.  

  • Jeg håper det går bedre med øret ditt nå, jan egil! Du er min favoritt-tekniker, vettu! ;)
    Klem..

    By Anonymous Anonym, at 1:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home