janegilv

tirsdag, januar 02, 2007

Jaja, da var det på tide med et nytt år, og på tide med en ny post, hvis noen som helst i det hele tatt leser her lenger. For det første vil jeg ønske dere alle et nytt år, og for det andre kan jeg vel si at jeg fremdeles lever. Har hatt nesten juleferie siden 8. desember. Og på torsdag begynner jeg på skolen igjen, det blir litt sykt. Det halve skoleåret har gått veldig bra, fikk A i alle fagene, så nå har eg iallefall noe å leve opp til senere.

Hvis dere er litt uheldige, så oppdaterer eg kanskje litt oftere her, og hvis dere er heldige slipper dere å lese maset mitt, selv om det egentlig er valgfritt da. Menmen.

Nå vil jeg bare ønske deg et godt nytt år, så skal eg ha en god natt.

5 Comments:

  • Godt nyttår, Jan Egil!
    Endelig oppdaterte du... ;)

    Gratulerer med A i alle fag - det gjør det verdt å ha vært borte fra cellegruppen noen ganger.. :)

    Sov godt! Snakkes snart, håper jeg!

    By Blogger Sturla, at 9:48 a.m.  

  • Bø! Jeg leser her en gang iblandt!

    By Blogger Christoffer Osland, at 4:58 p.m.  

  • A i alle fag?! Er det rart jeg er stolt av deg??

    By Anonymous Anonym, at 3:48 a.m.  

  • drøye mann.....

    ;)

    By Anonymous Anonym, at 4:39 p.m.  

  • Wow, bare A´er? SWEET, grattis! :D

    By Blogger Jonas, at 9:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home