janegilv

fredag, august 11, 2006

Igår spilte vi inn to sanger med perfect mania. Dette var ganske gøy, er ganske lenge siden jeg har holdt på skikkelig med lyd nå, og det er gøy å begynne på an igjen. Tror en liten god pause har vært ganske greit, da går ikke alt så lett i rutine. Man kan si det ble ganske seint den dagen, bakdekket mitt på sykkelen lekker litt, så etter en stund blir det litt tomt for luft. På vei bort til opptaksstunden var det akkurat nok luft i dekket til at jeg såvidt turde å sykle på det. Når jeg skulle fylle på mer luft på bensinstasjonen (shellen), lakk det ut litt luft på mitt første forsøk på å koble lufttingen på hjulet. Til min store fornøyelse virket selvfølgelig ikke pumpen, og jeg ble rett og slett nødt til å gå resten. Når jeg skulle hjem igjen tok jeg turen til en annen bensinstasjon (hydro-texaco), klokken nærmet seg vel 4, og til min store fornøyelse var denne bensinstasjonen stengt og pumpen var av. JIPPI. Jeg endte da opp med å gå hjemover, og kom ikke hjem før mellom 4 og 5 engang. Ettersom jeg fremdeles var ivrig etter opptaksstunden, klarte jeg ikke helt å la maskinen ligge, og endte opp med å ikje legge meg før klokken var slagen 6. Da er det gøy å ha to småsøsken som kommer og vekker man på morgenen. Jeg kjørte taktikken med å late som man sover videre, og etter en liten stund forsvant de heldigvis :D

Nå skal jeg legge meg litt tidligere idag, får gjøre et nytt forsøk på å snu døgnet litt tilbake....

2 Comments:

  • Livet er hardt. Men ganske digg og.

    Du må forrsten komme bortom iløpet av uken, så vi kan redigere opptakene!

    By Anonymous Anonym, at 1:34 a.m.  

  • Livet er hardt. Men ganske digg og.

    Du må forrsten komme bortom iløpet av uken, så vi kan redigere opptakene!

    By Anonymous Anonym, at 1:34 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home